torstai 4. elokuuta 2016

Q&A postaus

Heipä hei!

Nyt teen siis Q&A postausen, sillä Instagramissa meni 100 seuraajaa rikki. JEE! Kiitos kaikille, jotka seuraavat minua! <3 Mutta pidemmittä löpinöittä mennään kysymyksiin. Kysymykset tulevat sattuman varaisessa järjestyksessä, :)

Lemppariponi? - Hmm. Kaikki on kyllä ihan parhaita poneja meillä omalla tavallaan, silti valitsen Kassun.:D

Kuinka kauan olet harrastanut raviurheilua? - Pienestä pitäen olen käynyt poniajelulla sunmuuta ponia hoitanut yms. Mutta aloin itse ajamaan 6 vuotiaana.  Niin 8 vuotta. :)

Miksi juuri raviurheilu eikä ratsastus? - Raviurheilu on vaan niin mieleistä puuhaa, enkä pidä hirmuisesti ratsastuksesta. Ratsastan silloin tällöin, kun siltä tuntuu.

Paras saavutus raviurheilussa? -Paras saavutus on kyllä ehdottomasti ensimmäinen voittoni Jämsässä Pipalla.

Minkä ikäinen olit, kun sait Kassun ja entä Ossin? -Sain Kassun 2 vuotiaana syntymäpäivälahjaksi ja Ossin 11 vuotiaana.

Kuka on mielestäsi kivoin ajaa? -Kaikilla on kyllä mukava ajaa, mutta sanon Ossi, sillä se on niin eteenpäin pyrkivä ja välillä luonteeltaan haastava.

Ootko ratsastanut poneilla/ hevosilla, joilla voi ratsastaa? - Kyllä olen. Olen poneista ratsastanut Miinalla, Ossilla , Santralla ja käynyt Kassun selässä istumassa.(huom. siitä on jo kauan aikaa. Enää en voi ratsastaa poneilla.) Hevosista olen ratsastanut Veksillä ja Rositalla.

Haluaisitko tällä hetkellä teille lisää poneja/hevosia. -En haluaisi hevosia, mutta poneja haluaa kyllä aina lisää.:D

Milloin Tirppiksellä aletaan ajamaan kilpaa? - Loppuvuodesta. Teen siitä kyllä sitten postauksen.

Tamma, ruuna vai ori? -Hankala kysymys. Sanon ori.

Suosikki ravirata? -Jyväskylän ravirata.

Ootko ennen harkinnut bloggaamisen aloittamista? -Kyllä olen.

Lempiblogit? -En hirveästi lue blogeja , mutta Ajoponin vauhdissa, Tulevaisuuden lupauksia, Unelmat toteutuvat ja Raviponin matkassa ovat minun lemppareitani.

Millainen on sinun mielestäsi hyvä hevosblogi? - Hyvä hevosblogi on aktiivinen blogi, positiivistä tekstiä ja mukavaa luettavaa.:)

Ohjastusstatistiikka? - 120 starttia 3 ykköstä 7 kakkosta ja 9 kolmosta.

Kuinka monta ponia teillä on? - 7 ponia.:)

Onko teillä vain yksi islanninhevonen? -Kyllä, Veksi.:)

Miksi aloitit ajamisen? -Minun mielestä se on mukava ja hauska harrastus.
:D
Siinä oli kaikki kysymykset. Kiitos kaikille jotka kysyivät kysymyksiä. :) Kommentoikaa alas mitä piditte.:D

Moikkaaa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti